Digitale Informatieborden

Digitale informatieborden / informatie screen ’s

Digitaal Bord

In onze moderne tijd zien we een razendsnelle opkomst van digitale informatie borden. Digitale informatieborden hebben heel veel voordelen ten opzichte van de conventionele informatieborden.

Met onze beeldschermen kan je eindeloos gebruik maken van design mogelijkheden voor het maken van bijvoorbeeld digitale actieposters, digitale menukaarten, digitale product presentatie, digitale promoties, digitale bewegwijzering en digitale prijslijsten.

Door gebruik te maken van bewegende beelden wek je extra aandacht op. Je kunt eenvoudig haarscherpe afbeeldingen presenteren van je product, menu en aanbieding. Je kunt de inhoud supersnel wijzigen wanneer daar om gevraagd wordt.

Met het inzetten van digitale informatieborden laat je niet alleen zien dat je creatief en innovatief bent, maar dat je ook optimaal je boodschap aan je klanten wil presenteren.

Folderhouder Scherm

Digitaal presenteren werkt omdat mensen een basisinstinct hebben. Zodra het oog een beweging registreert wil de persoon graag zo snel mogelijk weten wat er achter deze beweging schuil gaat. Wanneer eenmaal de aandacht getrokken is kan je die vast houden met het tonen van een goed ontworpen digitale boodschap met een mooi design. Je kan je boodschap aanpassen aan het product en de doelgroep die je wil bereiken.

Er is een wezenlijk verschil tussen de 2 hoofdcategorieën: nl. P.O.S point of sale. Hier vertoon je verkoopargumenten bij een product om de aankoopbeslissing te bevorderen. Een film of digitale afbeelding werkt meer imago verhogend of merkopbouwend.

Bij P.O.I. (point of interest) kan je een mix nemen van een digitale informatie of een reclamefilm. Hier moet je denken aan digitale stoepborden, ook wel digitale klantenstoppers of digibord genoemd. Deze digitale reclameborden kan je strategisch neerzetten op looproutes, in de passage of voor je shop en wachtruimtes. Kortom plaatsen waar veel mensen komen.

Digitale Display

Het is heel belangrijk en zinvol om te weten wat het marketing potentieel is. Hier heb je te maken met verschillende factoren zoals de verblijfsduur, wachttijd en de kijkfrequentie. Deze is in een wachtruimte of bij een kassa duidelijk anders dan bijvoorbeeld op een plaats waar het publiek langs de digitale klantenstopper / digitaal A bord loopt. Hier is de passage tijd veel korter. Dit vergt een totaal andere aanpak van de digitale boodschap De doelgroep is natuurlijk ook belangrijk. Wie wil je bereiken? Denk hier aan leeftijd, geslacht en vele andere doelgroepen. Ook het moment, bijvoorbeeld: is men bijna toe aan een verkoopbeslissing of moet de behoefte voor het product nog worden opgewekt? Is het een zakelijk product of een consumenten product? Allemaal factoren die meetellen.

Bij de inzet van digitale stoepborden is uit onderzoek gebleken dat er meer en sneller succes geboekt kan worden dan bij een conventioneel stoepbord, menubord of reclame bord. Je bent namelijk sneller in staat je boodschap aan te passen en je kan een meer gerichte klantenbenadering toepassen. Uit onderzoek is gebleken dat 65% van de ondervraagde mensen de P.O.I display heeft gezien en bij een digitaal reclamebord was dat maar liefst 82%. Je zou uit kunnen gaan dat wanneer je de juiste digitale boodschap uitzend, je de omzet met 15-25% kan verhogen. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de branche. De return of investment is dus vrij snel bereikt.

Digitale Display

Door te presenteren met digitale stoepborden of digitale reclame borden, of dat nu in je shop of op de beurs of in restaurants of openbare ruimtes is, laat je zien dat je als bedrijf innovatief bezig bent. Dit zorgt er voor dat je professioneel overkomt. Vul je klassieke reclame producten aan met de digitale reclame presentatiesystemen. Dit bewijst je affiniteit met deze moderne technologie. Digitale reclame systemen bieden meer mogelijkheden dan de klassieke reclamemiddelen. Op beurzen en evenementen zijn onze digitale reclame makers een welkome attractie die veel publiek trekt. Onze digitale borden trekken veel aandacht zeker als er een mooie creatieve boodschap op wordt uitgezonden. Je kunt de digitale reclame boodschap aanpassen aan elke potentiële klant waardoor de resultaten worden verhoogd.

Digitaal presenteren is erg in opkomst en maakt een gerichte advertentie campagne naar je potentiële klanten steeds makkelijker. Of het nu gaat om binnen of buitenreclame of op jouw verkooppunt, met digitale signage is het mogelijk je boodschap snel aan te passen en de resultaten te verhogen.

Wij wensen je veel succes toe met de inzet van onze digitale reclameborden, infoborden of digitale stoepborden.