Retouren of transportschade

Kan ik producten ruilen of retour sturen?

Het kan natuurlijk gebeuren dat u uw aankoop wil retourneren. Het aanmelden van uw retour kan eenvoudig in uw klantenaccount. 

Log hier in bij onze klantenomgeving (eenvoudig zonder wachtwoord) 

Meld in de klantenomgeving uw retour aan en dan zullen wij uw aanvraag in behandeling nemen.  

Retourperiode: Wij hanteren een retourperiode van 14 dagen, waarin u uw pakket zonder opgave van reden kunt retourneren. Deze periode start op de dag dat u het pakket ontvangt. Zorg ervoor dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons is verstuurd.

Retourvoorwaarden: Alle artikelen moeten ongebruikt zijn, geschikt voor wederverkoop en in de originele verpakking zitten. Verzendkosten zijn niet restitueerbaar.

Retourkosten: De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en hangen af van de koerier en het land van waaruit u het pakket verstuurt.

Wij streven ernaar retouren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn, verwerken wij deze binnen 4 werkdagen. U kunt met de track en trace code zien wanneer het pakket in ons magazijn aankomt. Vanaf dat moment starten de 3 werkdagen. Na voltooiing van de terugbetaling ontvangt u een bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Transportschade

Wanneer u een product met transportschade ontvangt proberen wij u zo snel mogelijk te helpen. Omdat wij de schade weer moeten claimen bij de vervoerder vragen wij u het volgende van u.

Binnen 4 werkdagen ontvangen we graag foto’s van:

  • het product met de schade
  • een foto van de verpakking aan alle zijden
  • een foto van het verzendlabel

U kunt de foto’s mailen naar info@displayshop.nl  onder vermelding van het ordernummer.

Onze klantenservice werkt zo snel mogelijk met u samen aan een oplossing. Wij vragen u het beschadigde product nog eventueel 14 dagen te bewaren voor het geval onze vervoerder het product retour wil hebben