Veel gestelde vragen (FAQ)
Contact
Wij zijn te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur via verschillende kanalen:
Postadres: Schoterweg 17 8462TE Rotstergaast
E-mail: info@displayshop.nl
Telefoon: +31 (0)513 - 794 595
Wij helpen u ook graag via de chat op www.displayshop.nl
Levering
Gemiddeld is de levertijd 1-3 werkdagen.
Voor bestellingen met logo print is de levertijd 5 werkdagen.
Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Soms zijn producten niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling iets langer kan duren.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Levering verloopt via de pakketbezorgers van PostNL, DPD, GLS of anderen. Over het algemeen zal de levering na 1-3 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Wilt u weten hoeveel de verzendkosten zijn voor uw bestelling?
In uw winkelwagen vindt u de knop verzendkosten. Als daar uw postcode invoert dan worden automatisch de verzendkosten berekend.
Mocht u om wat voor redenen dan ook niet tevreden zijn over het geleverde product, dan kunt u dit product binnen 14 dagen na aflevering zonder opgaaf van reden aan ons retourneren.
Een retour aanmelden kan eenvoudig in onze klantenomgeving. Hier kunt u veilig en eenvoudig inloggen zonder wachtwoord.
Nadat u uw retour heeft aangemeld nemen wij de retour in behandeling.
Zodra we het product hebben ontvangen controleren wij of het nog in originele staat is en in de originele verpakking. Is dit het geval, dan zullen wij per omgaande het door u betaalde bedrag aan u over maken. De kosten voor het terugsturen zijn niet voor onze rekening.
Wanneer u een product met transportschade ontvangt proberen wij u zo snel mogelijk te helpen.
Omdat wij de schade weer moeten claimen bij de vervoerder vragen wij u het volgende van u.
Binnen 4 werkdagen ontvangen we graag foto’s van:
- het product met de schade
- een foto van de verpakking aan alle zijden
- een foto van het verzendlabel
U kunt de foto’s mailen naar info@displayshop.nl onder vermelding van het ordernummer.
Als wij de foto’s binnen 4 werkdagen van u ontvangen, zullen we onmiddellijk, gratis, een nieuw product opsturen.
Wij vragen u het beschadigde product nog eventueel 14 dagen te bewaren voor het geval onze vervoerder het product retour wil hebben
Dat is uiteraard mogelijk. Mocht u willen ruilen, kunt u ons mailen op info@displayshop.nl. Met daarbij uw order nummer, producten die u wilt ruilen en welk product u zou willen ontvangen.
In overleg worden de nieuwe producten naar u verzonden. De retourkosten zijn voor uw rekening.
Let op!
Goederen die u retour wil sturen dienen in de originele verpakking terug worden gestuurd. Dit om transportschade te voorkomen. Bij aankomst zullen wij het controleren op schade en gebruikssporen.
Mocht het product beschadigd zijn of duidelijk gebruikt dan nemen wij contact met u op om te overleggen hoe we dit samen op kunnen lossen.
Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen.
Bestellen
Ja. Dat is zeker mogelijk op Displayshop.nl voor bedrijven, scholen en instellingen.
U kunt (zakelijk) op rekening bestellen via de betaalmogelijkheid Billink of NOTYD tijdens het afrekenen.
U kunt ons ook uw bestelling (inclusief factuur & verzendgegevens) mailen naar info@displayshop.nl.
Uiteraard kunt u ons ook via de Chat bereiken. Dan helpen wij u graag verder.
Voor bestellingen vanuit de overheid zijn wij aangesloten op e-facturatie.
Met iDEAL betalen is veilig en vertrouwd. Hierdoor kunt u gemakkelijk online transacties doen. Dit kan via de ‘mobiel bankieren’ app of in de betaalsite van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar die van Displayshop.nl.
Wij verkopen voornamelijk aan zakelijke klanten. Daarom staan op onze product pagina's twee prijzen vermeld:
De productprijs exclusief BTW voor zakelijke klanten.
De productprijs inclusief 21% btw voor consumenten.
Als u uw bestelling geleverd wil hebben naar een ander EU land (intracommunautaire levering) dan is dat mogelijk bij ons.
Let op! U moet bij de check-out wel uw btw-nummer invoeren.
Houd er rekening mee dat wij uw BTW-nummer achteraf nog moeten controleren. Het kan namelijk wel eens voorkomen dat uw BTW nummer ongeldig is. Mocht dit het geval zijn, dan moet de verschuldigde BTW alsnog betaald worden.
Altijd wettelijke garantie.
Displayshop.nl geeft tenminste 1 jaar wettelijke garantie op alle geleverde producten.
Is uw product kapot aangekomen of vertoont het gebreken binnen garantietermijn? Als deze schade aantoonbaar niet uw schuld is, heeft u recht op gratis reparatie of u kunt het product kosteloos retourneren. U ontvangt dan per omgaande een nieuw product van ons.
Andere vragen?
Als uw vraag er niet tussen staat kunt u op deze manieren contact opnemen.