Hoe kan ik contact opnemen met Displayshop.nl?

Wij zijn te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur via verschillende kanalen:

Postadres: Schoterweg 17 8462TE Rotstergaast

E-mail: info@displayshop.nl

Telefoon: +31 (0)513 - 484 282

Wij helpen u  ook graag via de chat op www.displayshop.nl

 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen via de webshop kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Ook op zon- en feestdagen. Ga naar www.displayshop.nl en zoek het product wat u wilt bestellen. Volg hierna de aanwijzingen op de site.

Heeft u meer persoonlijke hulp nodig? Wij helpen u graag via verschillende kanalen! 

Wij zijn telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur. Ons telefoonnummer is: +31 (0)513 484282

Ook kunt u op onze website www.displayshop.nl via de chat bestellen. U krijgt dan hulp van één van onze medewerkers.

Een e-mail versturen naar info@displayshop.nl kan natuurlijk ook.

 

Levertijd en Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 10.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Soms zijn producten niet voorradig, waardoor de levering van uw bestelling iets langer kan duren. De levertijd per product staat dan ook op de productpagina aangeven. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de pakketbezorgers van PostNL, DPD, GLS  of anderen. Over het algemeen zal de levering na 2-5 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. 

Wilt u weten hoeveel de verzendkosten zijn voor uw bestelling? 

In uw winkelwagen vindt u de knop verzendkosten. Als daar uw postcode invoert dan worden automatisch de verzendkosten berekend.

 

Zijn onze prijzen inclusief BTW?

Wij verkopen voornamelijk aan zakelijke klanten. Daarom staan op onze product pagina's twee prijzen vermeld: 

De productprijs exclusief BTW voor zakelijke klanten.  

De productprijs inclusief 21% btw voor consumenten. 

 

Betalen met iDeal

Met iDEAL betalen is veilig en vertrouwd. Hierdoor kunt u gemakkelijk online transacties doen. Dit kan via de ‘mobiel bankieren’ app of in de betaalsite van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar die van Displayshop.nl.

 

Kan ik op rekening bestellen?

Ja. Dat is zeker mogelijk op Displayshop.nl voor bedrijven, scholen en instellingen. 

U kunt op rekening bestellen via de betaalmogelijkheid Billink. U kunt ons ook bellen via: +31 (0)513 484282, of mailen naar info@displayshop.nl. Uiteraard kunt u ons ook via de Chat bereiken. Dan helpen wij u graag verder. 

 

Intracommunautaire levering / EU-levering

Als u uw bestelling geleverd wil hebben naar een ander EU land (intracommunautaire levering) dan is dat mogelijk bij ons. Let op! U moet bij de check-out wel uw BTW nummer invoeren.

Houd er rekening mee dat wij uw  BTW-nummer achteraf nog moeten controleren. Het kan namelijk wel eens voorkomen dat uw BTW nummer ongeldig is. Mocht dit het geval zijn, dan moet de verschuldigde BTW alsnog betaald worden.

 

Ik wil het product graag ruilen.

Dat is uiteraard mogelijk.  Mocht u willen ruilen, neem dan contact met ons op per e-mail: info@displayshop.nl,  of bel ons: +31 (0) 513-484282

Na overleg kan het artikel worden geretourneerd naar het adres dat we op dat moment opgeven. De retourkosten zijn voor uw rekening.

 Let op!

Goederen die u retour wil sturen dienen in de originele verpakking terug worden gestuurd. Dit om transportschade te voorkomen. Bij aankomst zullen wij het controleren op schade en  gebruikssporen.

Mocht het product beschadigd zijn of duidelijk gebruikt dan nemen wij contact met u op om te overleggen hoe we dit samen op kunnen lossen.

Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen.

 

Ik ben niet tevreden en wil graag het product terug sturen.

Mocht u om wat voor redenen dan ook niet tevreden zijn over het geleverde product,  dan kunt u dit product binnen 14 dagen na aflevering zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Zodra we het product hebben ontvangen controleren wij of het nog in originele staat is en in de originele verpakking. Is dit het geval, dan zullen wij per omgaande het door u betaalde bedrag aan u over maken. De kosten voor het terugsturen zijn voor onze rekening.

Transportschade.

Wanneer u een product met transportschade ontvangt proberen wij u zo snel mogelijk te helpen.

Omdat wij de schade weer moeten claimen bij de vervoerder vragen wij u het volgende van u.

Binnen 4 werkdagen ontvangen we graag foto’s van:

  • het product met de schade
  • een foto van de verpakking aan alle zijden
  • een foto van het verzendlabel

U kunt de foto’s mailen naar info@displayshop.nl  onder vermelding van het ordernummer.

Als wij de foto’s binnen  4 werkdagen van u ontvangen, zullen we onmiddellijk , gratis, een nieuw product opsturen.

Wij vragen u het beschadigde product nog eventueel 14 dagen te bewaren voor het geval onze vervoerder het product retour wil hebben

 

Garantie

Altijd wettelijke garantie.

Displayshop.nl geeft tenminste 1 jaar wettelijke garantie op alle geleverde producten. 

Is uw product kapot aangekomen of vertoont het gebreken binnen garantietermijn? Als deze schade aantoonbaar niet uw schuld is, heeft u recht op gratis reparatie of u kunt het product kosteloos retourneren. U ontvangt dan per omgaande een nieuw product van ons.

 

Mijn vraag staat er niet bij

Mocht u nog vragen hebben die in het bovenstaande deel niet beantwoord wordt, neem dan contact met ons op per e-mail: info@displayshop.nl,  of bel ons: +31 (0) 513-484282

We helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Het team van www.displayshop.nl