Retouren of transportschade.

Kan ik producten ruilen of retour sturen?

Heb je een product verkeerd besteld of voldoet het niet aan de eisen?  Dan kan je het product ruilen of terug sturen.

Neem contact met ons op : info@displayshop.nl of bel +31 (0) 513-484282

Je kan het product terug sturen om te ruilen naar het adres wat wij aan je opgeven op dat moment.

Wij sturen dan het nieuwe gewenste product toe.

Gaat om een product waarvan  je het geld terug wil ontvangen dan kan je het terug sturen naar het adres wat wij in dat geval opgeven.

De retourkosten zijn hier voor uw eigen rekening.

 Let op!

Goederen die u retour wil sturen moeten in de originele verpakking worden verstuurd. Dit om transportschade te voorkomen.

Als het product bij ons aankomt zullen wij het controleren op schade of gebruikssporen.

Mocht het product beschadigd zijn of duidelijk gebruikt dan nemen wij contact met u op om te overleggen hoe we dit samen op kunnen lossen.

Wij zullen er alles aan doen om u als klant tevreden te stellen.

Transportschade.

Wanneer u een product met transportschade ontvangt proberen wij u zo snel mogelijk te helpen.

Omdat wij de schade weer moeten claimen bij de vervoerder vragen wij u het volgende van u.

Binnen 4 werkdagen ontvangen we graag foto’s van:

  • het product met de schade
  • een foto van de verpakking aan alle zijden
  • een foto van het verzendlabel

U kunt de foto’s mailen naar info@displayshop.nl  onder vermelding van het ordernummer.

Als wij de foto’s binnen  4 werkdagen van u ontvangen, zullen we onmiddellijk , gratis, een nieuw product opsturen.

Wij vragen u het beschadigde product nog eventueel 14 dagen te bewaren voor het geval onze vervoerder het product retour wil hebben

 

www.displayshop.nl